Katedra Mediów Cyfrowych i Struktur Przestrzennych

PROJEKT KWARTAŁ

Już wkrótce zapraszamy do lektury kolejnego numeru magazynu – „Projekt KWARTAŁ”.  Prace właśnie się rozpoczęły! Tym razem za skład i opracowanie graficzne odpowiedzialni są studenci: Katarzyna Stopka, Natalia Olszowy i Paweł Woźniak!!!

Pierwsze numery przygotowała czwórka studentów trzeciego roku kierunku: Sztuka Mediów i Edukacja Wizualna: Justyna Podolska, Aleksandra Lament, Nina Jędrzejczyk i Ireneusz Domański. Sami tak o swojej gazecie: „To pismo o nas, o naszej społeczności akademickiej, o naszym wydziale. Ale też o wydarzeniach arty­stycznych w mieście, w którym żyjemy i studiujemy, w którym sami też tworzymy. Chcemy, by PK był otwarty – na Was.

Dlatego nie tylko zapraszamy do lektury, ale też do współtworzenia kolejnych wydań. Liczymy na Wasze opinie, sugestie, pomysły. I na Waszą obec­ność na łamach Projektu Kwartał w kolejnych jego wydaniach. Liczymy też na to, że znajdziemy następ­ców, gdy opuścimy już uczelniane mury z dyplomami absolwentów. Bo szanujący się wydział takie wyda­wnictwo mieć powinien”.

W 2019 roku numer pismo opracowywali studenci kierunku Sztuka Mediów i Edukacja Wizualna: Magdalena Tabaszewska i Marcin Wierzbicki.

W roku 2021 „Projekt kwartał” realizowali: Natalia Olszowy, Katarzyna Stopka i Paweł Woźniak studenci SMiEW.

Piszcie do nas na adres: mdanski@uthrad.pl


Polecamy i zapraszamy do lektury!

Projekt kwartał NR 5/2021 link do strony na ISSUU

Projekt Kwartał Nr 4/2019 link do strony na ISSUU

Projekt Kwartał Nr 3/2017 link do strony na ISSUU

Projekt Kwartał Nr 2/2016 link do strony na ISSUU

Projekt Kwartał Nr 1/2016 link do strony na ISSUU


Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close